Λεπτομέρειες προϊόντος

€ 14.000,00

Δωρεάν μεταφορικά σε παραγγελίες άνω των €50


Τίποτα δεν είναι γρηγορότερο από το Tarmac SL8 χάρη σε έναν συνδυασμό αεροδυναμικής, ελαφρού βάρους και ποιότητας κύλισης που προηγουμένως θεωρούσαμε αδύνατη. Μετά από οκτώ γενιές και πάνω από δύο δεκαετίες ανάπτυξης, είναι κάτι περισσότερο από το ταχύτερο Tarmac που υπήρξε ποτέ - είναι το ταχύτερο αγωνιστικό ποδήλατο στον κόσμο. Τα πόδια σου είναι έτοιμα για αυτό;
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

94924-0254


Η αεροδυναμική ή το ελαφρύ βάρος από μόνα τους δεν κερδίζουν αγώνες - η ταχύτητα είναι αυτή που έχει σημασία. Η επίτευξη αυτής της ταχύτητας απαιτεί τη δημιουργία ενός ασυμβίβαστου συνδυασμού αεροδυναμικής, ελαφρού βάρους, ακαμψίας και συμμόρφωσης. Μέσω προσομοιώσεων αγώνων χρησιμοποιώντας δεδομένα πραγματικού κόσμου, η ομάδα της Ride Science γνωρίζει ότι το Tarmac SL8 είναι το ταχύτερο αγωνιστικό ποδήλατο που έχει δημιουργηθεί ποτέ σε διαδρομές που έχουν σημασία - 16,6 δευτερόλεπτα ταχύτερη σε 40 χλμ., 128 δευτερόλεπτα γρηγορότερα στο Μιλάνο Σαν Ρέμο, 20 δευτερόλεπτα ταχύτερη στη θρυλική ανάβαση Τουρμαλέ .

  • ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΕ ΟΛΑ: Η αεροδυναμική τοποθετείται εκεί που έχει σημασία - το προβάδισμα - όχι μόνο εκεί που φαίνεται καλό. Στην πορεία δημιουργήσαν το πιο αεροδυναμικό ποδήλατο δρόμου της Specialized. Ναι, είναι πιο αεροδυναμικό από το Venge. Ο καθαρός αέρας έχει βελτιστοποιηθεί για μέγιστο πλεονέκτημα με τον νέο κώνο μύτης του Tarmac - το Speed Sniffer. Μετακινώντας τον σωλήνα διεύθυνσης προς τα πίσω - τον σωλήνα που καθορίζει το πλάτος του σωλήνα κεφαλής - το μπροστινό άκρο του σωλήνα κεφαλής μπορεί να είναι πολύ πιο αιχμηρό, παρέχοντας πολύ χαμηλότερο σχήμα οπισθέλκουσας. Χρησιμοποιώντας νέους κανόνες UCI, το Tarmac SL8 έχει τον πιο στενό, πιο αεροδυναμικό άξονα καθίσματος που έχουμε φτιάξει ποτέ, διασφαλίζοντας ότι ο γρήγορος, βρώμικος αέρας γύρω από τα πόδια μπορεί να ρέει πίσω πιο καθαρά. Δεν μυρίζει η νίκη;
  • ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ, ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ: Το Tarmac SL8 πήρε μαθήματα από την Aethos για να κατασκευαστεί εύκολα στο ελάχιστο UCI με πλήρη ρύθμιση αερομεταφορών. Η ομάδα παρείχε ένα πλαίσιο 685 γραμμαρίων που δεν χωράει ο νους - 15% ελαφρύτερο από το Tarmac SL7 και ελαφρύτερο από οτιδήποτε άλλο στο World Tour*. Με τη δυνατότητα να κάνει το ελαφρύ κορυφαία προτεραιότητα στο κάτω σωλήνα, το seat tube και το πίσω μέρος του ποδηλάτου εφαρμόστηκαν μαθήματα από την Aethos. Το σχήμα του πλαισίου μεταφέρει το φορτίο τόσο αποτελεσματικά που τα επιπλέον στρώματα ακαμψίας άνθρακα γίνονται περιττά. *Εκτός φυσικά και αν μετρήσετε τον χρόνο που ο Kasper Asgreen έτρεξε το πλαίσιο Aethos των 585 γραμμαρίων κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής Tour.
  • ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ, ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ: Με τεράστια κέρδη σε ακαμψία-βάρος - βελτίωση 33% σε σχέση με το SL7 - το Tarmac SL8 απογειώνει τον θρυλικό χειρισμό, την επιθετική απόκριση και την αποδεδειγμένη γεωμετρία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στο επόμενο επίπεδο. Το ποδήλατο είναι πιο άκαμπτο στα πεντάλ, πιο ακριβές στις ράβδους και συνδυάζεται με μια συμβατή οδήγηση στη σέλα που θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς για την άνεση του αγωνιστικού ποδηλάτου. Χάρη στο Rider-First Engineering, κάθε αναβάτης, ανεξαρτήτως μεγέθους, έχει την ίδια άνευ προηγουμένου ποιότητα κύλισης και χειρισμό. Στη σέλα, το Tarmac SL8 προσφέρει 6% περισσότερη συμμόρφωση, επιπλέοντας πάνω από ανώμαλο δρόμο με μια ελαστική αίσθηση μοναδική στον κόσμο των αγώνων με υψηλές δοκούς. Η αποδεδειγμένη γεωμετρία και το διάκενο ελαστικών 32 χιλιοστών του Tarmac είναι πανομοιότυπα με το SL7, εξασφαλίζοντας εύκολη προσαρμογή και ευελιξία για τη χρήση ελαστικών μεγαλύτερου όγκου όταν χρειάζεται.
  • ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΛΟ: Μπορεί να υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ δύο ανδρών ποδηλατών παρά μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας. Το φύλο από μόνο του δεν παρέχει σχεδόν αρκετά δεδομένα για εξειδίκευση και αυτό σημαίνει ότι η δημιουργία αρσενικών ή θηλυκών ποδηλάτων είναι αυθαίρετη και ξεπερασμένη. Κάθε αναβάτης μπορεί να πάρει το πλεονέκτημα επόμενου επιπέδου του Tarmac SL8. Ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε πέρα από το φύλο.
  • Το S-Works Tarmac SL8 προδιαγράφεται μόνο με τα καλύτερα εξαρτήματα. Ένα πλήρες σετ SRAM Red eTap AXS με μετρητή ισχύος και ένα σετ τροχών χωρίς σωληνάρια Roval Rapide CLX II είναι το τέλειο συμπλήρωμα του ταχύτερου πλαισίου στον κόσμο. Όλα τα μοντέλα S-Works Tarmac SL8 αποστέλλονται με πιλοτήριο Roval Rapide για εξοικονόμηση βάρους και για την ταχύτερη δυνατή αιχμή.
Size  44 49 52 54 56 58 61
Crank Length   165mm   165mm   170mm   172.5mm   172.5mm   175mm   175mm
Handlebar Width   380mm   380mm   400mm   420mm   420mm   440mm   440mm
Stem Length   75mm   75mm   90mm   100mm   100mm   110mm   110mm
Saddle Width   155mm   155mm   155mm   143mm   143mm   143mm   143mm
Seatpost Length   300mm   300mm   300mm   380mm   380mm   380mm   380mm
Frame Stack   501mm   514mm   527mm   544mm   565mm   591mm   612mm
Frame Reach   366mm   375mm   380mm   384mm   395mm   402mm   408mm
Stack to Stem   509mm   522mm   535mm   552mm   573mm   599mm   620mm
Reach to Stem   363mm   372mm   377mm   381mm   393mm   400mm   406mm
Head Tube Length   99mm   109mm   120mm   137mm   157mm   184mm   204mm
Head Tube Angle   70.5°   71.75°   72.5°   73°   73.5°   73.5°   74°
BB Height   266mm   266mm   266mm   268mm   268mm   268mm   268mm
BB Drop   74mm   74mm   74mm   72mm   72mm   72mm   72mm
Trail   71mm   63mm   58mm   58mm   55mm   55mm   52mm
Fork Length, Full   370mm   370mm   370mm   370mm   370mm   370mm   370mm
Fork Rake/Offset   47mm   47mm   47mm   44mm   44mm   44mm   44mm
Front Center   572mm   574mm   577mm   579mm   592mm   606mm   613mm
Chainstay Length   410mm   410mm   410mm   410mm   410mm   410mm   410mm
Wheelbase   970mm   973mm   975mm   978mm   991mm   1006mm   1013mm
Top Tube Length, Horizontal   496mm   509mm   531mm   541mm   563mm   577mm   595mm
Bike Standover Height   723mm   735mm   746mm   768mm   786mm   808mm   834mm
Seat Tube Length   433mm   445mm   456mm   473mm   494mm   515mm   545mm
Seat Tube Angle   75.5°   75.5°   74°   74°   73.5°   73.5°   73°

Weight

Weight Size 56cm
Weight 6.85 kg (15 lb, 1.6 oz)

Cockpit

Saddle Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
SeatPost S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
Tape Supacaz Super Sticky Kush
Seat Binder Tarmac integrated wedge
Handlebars Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem
Stem Roval Rapide Cockpit, Integrated Bar/Stem

Suspension

Fork S-Works FACT 12r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Frameset

Frame S-Works Tarmac SL8 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Wheels & Tires

Inner Tubes Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve
Front Wheel Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes
Rear Wheel Roval Rapide CLX II, Tubeless, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes
Front Tire S-Works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm
Rear Tire S-Works Turbo Rapidair 2BR, 700x26mm

Drivetrain

Bottom Bracket SRAM DUB BSA 68
Rear Derailleur SRAM RED eTAP AXS, 12-speed
Chain SRAM RED 12-speed
Crankset SRAM RED AXS Power Meter
Cassette SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
Front Derailleur SRAM RED eTAP AXS, braze-on
Shift Levers SRAM Red eTap AXS
Chainrings 48/35T

Brakes

Front Brake SRAM Red eTAP AXS, hydraulic disc
Rear Brake SRAM Red eTAP AXS, hydraulic disc

* Weights based on production painted frames as pictured. Actual weights will vary based on colourway, frame size, and component variation. Specifications are subject to change without notice.

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για το προϊόν ακόμη.

Παρακαλώ συνδεθείτε για να αξιολογήσετε. Σύνδεση